ASDF
ASDF
Any: 2001
Comarca: Baix Empordà
Data: 13/02/15 23:52
Li agrado?
Hi ha un noi de la meva classe que m'agrada però no se si jo li agrado. A vegades trobo que em mira i no em treu la mirada. No se que fer, també fa lo mateix amb una altra nena de la classe i nose qui li mola o jo o l'altra.
Si us plau ajuda!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 20/02/2015 10:24
Bon dia,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!

Doncs lamentablement no et podem donar una resposta a si li agrades tu o l'altra noia de la classe. Això només ho sap ell, i l'única manera de saber-ho, és preguntar-li directament a ell.

Si et fa molta vergonya, pots intentar treure la informació a través d'algun amic de confiança o d'alguna persona que el conegui bé, però has de tenir clar que fins que no ho digui ell directament no en podràs estar segura!!

Molta sort!!!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.