marilyn
marilyn
Any: 2002
Comarca: Andorra la Vella
Data: 16/02/15 15:20
Amor ??? o amistat
tinc un amic molt especial que ens vem coneixer aquest estiu, estic molt penjada per ell i no se si ell ho esta per mi
parlo bastant amb ell, ell es del poble i jo soc d'aqui, estem separats pero parlem cada setmana.
que faig, li demano sortir? li dic que m'arada?
Gràcies
InterPersonal
InterPersonal
Data: 27/02/2015 12:31
Bon dia,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

Entenem que puguis estar confusa sobre que fer. Amb aquests temes és normal sentir confusió en certs moments. El millor que pots fer és no voler córrer, prendre't les coses amb calma i paciència per tal d'estar segura de la decisió que prens.

Si finalment prens la decisió de voler intentar estar amb ell, et tocarà llençar-te i explicar-li el que sents. De vegades no és fàcil, per por a la seva resposta, però malauradament sovint per aconseguir el que volem ens hem d'arriscar.

Molts ànims!
www.consultajove.cat
marilyn
marilyn
Data: 03/03/2015 16:45
gràcies et vaig fer cas però ell es va llençar llavors no vaig haver de dir-li jo però moltes gràcies i fins la pròxima consulta !
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.