Ibetmylife
Ibetmylife
Any: 1997
Comarca: Ripollès
Data: 14/02/15 12:36
Ruptura
Necessito consells per superar una ruptura. El motiu de la ruptura han set els gelos, però els sentiments segueixen sent els mateixos, com puc superar-ho?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 24/02/2015 11:41
Hola Ibetmylife,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Aquí et deixo un article d'adolescents.cat que potser et pot ajudar:





Recorda que el més important és posar distància amb aquesta persona. Intentar no saber gaire res de la seva vida i centrar-te en tu mateixa. Fes coses que t'agradin, estigues amb les teves amigues i la teva família. Si sents que en algun moment has de plorar, fes-ho, no passa res per estar trista, és normal.

Poc a poc veuràs com t'aniràs sentint millor....

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.