Tornar al llistat de categories

Psicologia
Irene Vilar, psicòloga clínica. Et sents trist/a? Hi ha alguna relació que et preocupa? Dubtes sobre drogues?
Irene Vilar
Doble por ! :O
23/02/15 a les 18:38
Li dic? o que faig?
23/02/15 a les 17:43
No sé si m'entendreu, però deixaré anar el que penso de tot
23/02/15 a les 16:26
sobre pits (vergonya)
23/02/15 a les 13:47
Sleep
23/02/15 a les 13:18
Banyes?
22/02/15 a les 21:31
adicció
22/02/15 a les 21:01
Pesat
22/02/15 a les 20:56
Pits
22/02/15 a les 20:19
Què faig?!
22/02/15 a les 18:42
no m'agrada
22/02/15 a les 16:51
dubtes i més dubtees<3
22/02/15 a les 13:33
Gelosa i sense saber com actuar.
22/02/15 a les 11:12
I can’t stop thinking about you
21/02/15 a les 21:03
Urgent
21/02/15 a les 19:53
M'agrada? (Urgent siusplau...)
21/02/15 a les 19:19
Autoestima baixa?
21/02/15 a les 18:21
[Enamorada del seu record]
21/02/15 a les 15:55
Ja no se que fer mes amb ell...
20/02/15 a les 22:51
Consell
20/02/15 a les 22:36
Nose que fer...
20/02/15 a les 20:40
~La meva millor amiga no respecta el meu desig~
20/02/15 a les 20:01
no em se liar :(
20/02/15 a les 19:44
no em sento be
20/02/15 a les 16:51
Com canviar i recuperar el que he perdut?
20/02/15 a les 13:38
Re-resposta (?)
19/02/15 a les 22:51
Divorci
19/02/15 a les 21:40
Necessito ajuda pel meu nòvio...
19/02/15 a les 21:25
no se que fer
19/02/15 a les 20:22
com acostar-m'hi:(
19/02/15 a les 18:51
Estic perdent al meu millor amic :/
19/02/15 a les 18:33
Somnis
19/02/15 a les 18:09
neccesssito ajuda!! urgent
19/02/15 a les 13:49
AJUDAAAA
19/02/15 a les 12:10
Ajuda Siusplau Tinc Poc Cuul
18/02/15 a les 19:01
No estic a gust amb mii mateixa..:"(
18/02/15 a les 18:27
Autoestima.
18/02/15 a les 15:30
URGENTISSSIIMMMMMM
18/02/15 a les 15:17
Com puc trobar parella sense sortir de l'armari?
18/02/15 a les 13:52
Depressió
18/02/15 a les 13:04
mare meva...
18/02/15 a les 11:33
Ajuda!MILLOR AMIGUA PERDUDA!
18/02/15 a les 09:47
ANA i una mica MIA
18/02/15 a les 09:01
urgent!!!!! Ja ns k fer!!
17/02/15 a les 22:46
No se que fer... AJUDA SIUSPLAU
17/02/15 a les 21:32
Segur que això ja us ho han preguntat moltes vegades.
17/02/15 a les 20:26
LA VIDA
17/02/15 a les 20:05
Piqui
17/02/15 a les 19:59
17/02/2015 19:27 CC. TST
17/02/15 a les 19:39
Enamorada... (A)
17/02/15 a les 19:16
Pàg 204/295