Mimii
Mimii
Any: 1999
Comarca: Garraf
Data: 26/02/15 15:37
MOLT URGENT SIUSPLAU
Hola! Una de les meves millors amigues fa una festa a casa seva per la nit, i jo mai he anat a una. El meu problema es que la gent que convida son de la seva academia i no em porto amb ells. Ella m'insiteix que hi vagi, ja que quan bevem les vergonyes s'aniran. Pero jo penso que em quedaré marginada. Vull anar per una part perque hi ha un noi que m'agrada, pero per l'altre penso que em quedare marginada. QUE FAIG???????????????


URGENT URGENT
InterPersonal
InterPersonal
Data: 11/03/2015 16:47
Hola Mimii,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

No sé si arribo tard.... però és important que et plantegis què pesa més: la vergonya o les ganes d'anar-hi?

És cert que algunes situacions on hi ha desconeguts poden ser incòmodes al principi, però sovint només duren una estona. No t'ha passat mai?

Jo no puc escollir per tu, em sap greu, la decisió és teva ;)

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.