glavi
glavi
Any: 2002
Comarca: Bages
Data: 01/03/15 12:50
per fii
Vaig fer un parel de onsultes perqué li vaig demanar a un noi i va dir que quant quedessim mho diria.Doncs ja esta tinc la resposta,estem sortint fa una setmana i tot ens va perfectee.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 12/03/2015 17:41
Hola glavi!

Moltes felicitats! Ara a gaudir de la relació!!!

Endavant!

Elisabet Aulet www.interperosnal.cat

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.