catalanaaa114
catalanaaa114
Any: 2000
Comarca: Segrià
Data: 26/02/15 21:30
Colors
Hola!!! Escric per dir-vos una cosa que em passa i no sé si es normal...Veig els numeros amb colors, cada numero en te un de diferent. Tambe els dies de la setmana, i les lletres...i no si és extrany!!
Petons adolescents!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/03/2015 18:34
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Existeix un terme en psicologia que és la sinestèsia, que podríem dir que és una barreja de sentits. Una de les sinestèsies més comunes és vincular lletres o números a colors.

La veritat és que si a tu no et genera cap malestar no hi ha cap problema en que associïs un color a cada número, o cada dia de la setmana. No passa res! ;)

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.