Tiri
Tiri
Any: 2000
Comarca: Alt Urgell
Data: 27/02/15 16:15
Que faig
Hola, Soc una noia d 14 anys i a vega des pensó q per no quedar amb els meus amics doncs Soc rara.... No se k fer per no menjarme tant el cap....
InterPersonal
InterPersonal
Data: 12/03/2015 17:13
Hola!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

No ets rara per decidir com destines el teu temps! Cadascú és lliure per poder escollir les estones que passa amb els amics i les que prefereix estar sol.

Si a tu no et comporta cap patiment estar sola, i els teus amics ho entenen i no us porta problemes de relació... no hi ha cap problema!


Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.