Tornar al llistat de categories

Psicologia
Irene Vilar, psicòloga clínica. Et sents trist/a? Hi ha alguna relació que et preocupa? Dubtes sobre drogues?
Irene Vilar
12345678901234567890(Sino no m'en recordo.)
01/03/15 a les 17:30
Em sobrepassa, no se ni que coi posar aqui, nomes vull respostes o aolucions o alguna cosa, jo que se, tot esta malament, tot esta al limit, cualsevol cosa, i desborda.
01/03/15 a les 14:10
Autoestima o alguna cosa més?
01/03/15 a les 14:03
per fii
01/03/15 a les 12:50
AJUDAA !
01/03/15 a les 11:32
Edat
01/03/15 a les 01:56
estic fatal!!
28/02/15 a les 13:00
Té por a alguna cosa?
28/02/15 a les 08:32
Enamorada
28/02/15 a les 01:03
La meva millor amiga
28/02/15 a les 00:32
JA NO SER QUE FER
27/02/15 a les 23:35
Dubte
27/02/15 a les 23:21
AJUDA! Una amiga ha intentat suicidarse!
27/02/15 a les 22:26
Fas pudor...
27/02/15 a les 20:15
Batxillerat
27/02/15 a les 20:13
Marginació Social / Suïcidi
27/02/15 a les 20:08
Amiga rara-loca
27/02/15 a les 20:02
Que faig
27/02/15 a les 16:15
vida dificil...
26/02/15 a les 21:31
Colors
26/02/15 a les 21:30
Urgent - 26feb
26/02/15 a les 21:06
RUPTURA
26/02/15 a les 21:06
Amigaa!
26/02/15 a les 19:28
NO puc més...
26/02/15 a les 18:18
M'agrada o no m'agrada? (Amic gran)
26/02/15 a les 17:58
Sortir del armari: perjudicial???
26/02/15 a les 17:23
Diumenge!
26/02/15 a les 17:00
Perdua de la millor amiga.
26/02/15 a les 16:21
MOLT URGENT SIUSPLAU
26/02/15 a les 15:37
no se que fer
26/02/15 a les 14:34
Infidelitat
25/02/15 a les 23:11
Anonimiti
25/02/15 a les 21:33
urgenttttt!!!!
25/02/15 a les 18:46
sentir-se sola
25/02/15 a les 16:44
Nos que que fer!
25/02/15 a les 15:03
no se si l'agrado... :(
24/02/15 a les 22:03
pares pesats, ajuda!
24/02/15 a les 21:23
"pits"
24/02/15 a les 20:16
(24/2) Segon de Batxillerat. Desesperada.... RES EM SURT BE!!!
24/02/15 a les 19:04
Tdah
24/02/15 a les 18:32
no se que fer...<3
24/02/15 a les 18:01
No pots o no vols?
24/02/15 a les 17:09
Em sento buida...
23/02/15 a les 23:15
No entenc res
23/02/15 a les 22:44
Que puc fer?
23/02/15 a les 21:13
coco mental :')
23/02/15 a les 20:56
No se que fer:(
23/02/15 a les 20:24
foreign boy
23/02/15 a les 20:21
{Com ho haig de fer}?
23/02/15 a les 20:20
No se q feer:((
23/02/15 a les 19:29
Pàg 203/295