anonima
anonima
Any: 2001
Comarca: Garrigues
Data: 03/03/15 21:11
M'agrada o no?
Tinc un problema, fa temps que pensava que sentia alguna cosa més que amistat per un noi, però desprès em vaig adonar que potser no sentia més sinó simplement amistat, tot això em va venir, perquè vaig començar a sentir més que amistat (o això crec) per un altre noi, els dos es coneixen i se que el primer sent algu per mi, però jo crec que ho sento per l'altre, com puc aclarar-me? necessito saber que sento per un i per l'altre.
Mersi per ajudar-me
InterPersonal
InterPersonal
Data: 13/03/2015 11:36
Bon dia,

Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.

Entenem com et sents, moltes vegades en temes de sentiments ens podem sentir com tu descrius. I l'amistat i l'amor moltes vegades són termes que poden donar peu a confusions.

La solució? Deixar passar el temps, no precipitar-se, deixar que el dia a dia aclareixi el que sentim. Centrat en tu, no pensis en el que senten ells, pensa en què t'aporta i que et fa sentir cada un d'ells, i amb temps i paciència ja veuràs que a poc a poc vas tenint més clars els teus sentiments.

Molts ànims!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.