caseskases
caseskases
Any: 1999
Comarca: Alt Urgell
Data: 05/03/15 19:50
No m'agrada la meva veu
Hola consultor,
Sóc un noi de 16 anys.
Et voldria comunicar que no m'agrada la meva veu, vull canviar la veu que tinc de pijo amb una veu que m'agradi. Ja alguna solució?
Encara estic en procés de gallos jajaja
Doncs espero que em contestis aviat, un peto molt gran :*
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/03/2015 17:31
Hola!

Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.

Segurament el teu cos encara està en procés de canvi i, per tant, també la teva veu, així que no desesperis! Tots passem moments on alguna part del nostre cos no és com voldríem i a vegades la podem canviar, però d'altres hem d'aprendre a conviure-hi.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.