Vull engreixar-me i no sé com!!
Hola! Tinc 16 anys i em considero massa prima per a l'edat que tinc, fa temps que no em peso a la bàscula, però hauré de pesar uns 45kg (i faig quasi 1.60m d'alçada)
Jo ja menjo tot el que el cos em demana, però quan li comento a algú em diu coses com "Has de menjar més!!" "Quina enveja, menges i no engreixes!!" I aquests comentaris no m'agraden; perquè jo ja menjo i no m'engreixo; per molt que ho vulgui!
Si que és cert que no m'agrada ni la fruita ni la verdura, i diria que mai n'he menjat de forma directa (com a fruita només en prenc sucs de taronja)
Ja li he comentat a la meva mare varis cops de forma indirecta que vull guanyar pes; que em porti al metge o a un nutricionista per a que em recomani alguna cosa (perquè n'estic segura de que per a guanyar pes també s'ha de fer algun tipus de dieta; no menjar tots els dies de mcdonals) però no em fa cas...
Sé que al meu pes també s'influencia la genètica, però tot i així crec que podria guanyar alguns quilos de més i poder tenir un cos més bonic... Que ja em començo a sentir un sac d'ossos:(
Què puc fer???
Mil gràcies!
Sara Bujalance

Hola Marteta02! El millor que pots fer és menjar de tot, equilibrat i variat. Com molt bé dius tu, engreixar a base de mcdonalds no és bona idea perquè podries trobar-te que no engreixes i, en canvi, el teu colesterol es posa pels núvols. Però tot i menjar bé i suficient, pot ser que no engreixis gaire per un tema genètic, com tu mateixa comentes, així que et recomano que facis esport per reforçar el cos. Fent esport no engreixaràs però podràs tonificar-lo de manera que pots guanyar forma. I, molt important, no t'obsessionis amb aquest tema, recorda que és molt important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!