Posar-me en forma!
Hola, bones tardes, començaré des de que era ben petita per que quedin clar els detalls. Als 6 anys vaig deixar de créixer, ni engreixava ni m'aprimava, estava... en pausa. Despres de moltes probes em varen diagnosticar alergia al gluten, cosa que em restringia menjar qualsevol cosa amb farina excepte les farines d'arròs, blat de moro, fècula de patata i soia; el qual, el consumir farina de blat de moro en la vida quotidiana engreixa mes. Ara, als 15 anys recents fets peso uns 63 kg i mido 1'59 m. Es a dir em sobra xuia, feia molt de deport fins un poc despres dels 11 anys, ja que em vaig barellar amb l'entrenador de atletisme (el deport que sempre havia practicat) i ja no em va agradar. Despres em vag tornar a apuntar, pero ara, recentment me lesionat el peu i duc un mig any sense fer-ne, ni se quan podre tonar a fer algun deport. Voldria llevar-me uns kg de damunt fent alguns exercicis a casa, pero que siguin efectius i ràpids! (Som d'os gran, cal dir-ho) També begudes casolanes que ajudin al metabolisme. Gràcies i perdò per les faltes d'ortografía! Petons :3
Sara Bujalance

Hola Personeta Unicornial! L'únic que necessites fer per mantenir un bon pes és menjar equilibrat (tenint en compte la teva alèrgia i els aliments que no pots menjar, com ja fas) i, quan t'hagis recuperat de la lesió del peu, tornar a fer esport com feies abans. Si vols continuar fent atletisme, busca un altre entrenador o prova de parlar amb el que tenies per arreglar les coses. Mentre estiguis lesionada i no puguis fer esports intensos, pots provar de fer, a casa, aquests que van publicar fa un temps a adolescents.cat:
A part d'això no cal que facis res més, i encara menys prendre begudes per ajudar el metabolisme. L'únic que has de fer per ajudar el metabolisme és menjar bé, beure molta aigua, i moure't. I, molt important, recorda que cap exercici o pauta efectiva pot ser ràpida, així que tingues paciència, els beneficis de menjar bé i fer esport es recullen amb la constància. Molts petons!!