NENS
ola tinc casi 13 anys i des de fa 2 mesos m'agrada molt un nen es molt majo i em cau molt be. el problema es k a ell no se si li agrado. com ho puc saber??
tambe tinc un millor amic k es un nen i crec k ara li molo. jo li anava explicant cada dia lo k sentia per l'altre nen k m'agrada i ara em fa pena pk crec k diguenli k m'agrada l'altre i tot aixo li estic fent mal pk no l'estimu a ell. com ho puc fer pk no es senti malament??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et responc:
- Només hi ha una persona que et pot dir si li agrades: ELL mateix! Nosaltres no ho sabem... Encara que faci vergonya, és ell qui té la resposta, així que hauràs de trobar la manera de dir-li! Potser si porves a quedar amb ell una tarda, et treu els dubtes!
- Sempre sap greu fer ferir els sentiments d'un amic, però quan tu li explicaves no ho sabies... Potser estaria bé no explicar-li els detalls del noi que t'agrada, al menys per ara. A més, quan agradem a algú que no ens agrada, l'important és ser sincers en tot moment, per no confondre'l més.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat