Urgent!!!
Tinc 12 anys i fa un temps vaig coneixre a un noi i ens vam agradar mutuament. Ens vam coneixre i em va demanar si volia anar-me'n al llit amb ell. Ell te 4 anys més que jo. Tots dos ho volem fer pero no sabem on ni quan. Me mare no ho sap i tampoc vull que ho sàpiga. Què puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Abans de tot, has de tenir clar que perquè algú ens proposi anar al llit, NO hem de respondre automàticament que sí. Tenir relacions sexuals implica certa maduresa, ja que cal que tinguem molt clar què volem i què no.
Et diria que vagis amb calma, i que gaudeixis d'ell pas a pas. Quan correm amb temes de sexualitat, la cosa no sol sortir bé... Amb el temps, trobaràs la manera de tenir relacions amb ell a un lloc íntim i també voldràs parlar-ho amb la teva mare (encara que no ho sembli, les mares ens poden ajudar moltíssim!!)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat