És correcte?
Hola, no se si el meu pes es correcte perquè molta gent diu que estic grassa però tampoc es que mengi molt i faig esport 4 hores la semana. Medeixo 1,69 i peso 65Kg es correcte? Que puc fer per perdre pes?
Sara Bujalance

Hola asdfgh! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Així que passa d'aquesta gent que diu que estàs grassa, potser ells necessiten posar-se ulleres perquè sembla que no veuen bé... Treu-te del cap la idea de que has d'aprimar perquè no ho necessites. I molt important, no permetis que la teva autoestima es vegi influenciada per gent antipàtica, el teu cos és cosa teva i a ningú més li ha d'importar, pesis el que pesis et mereixes el respecte dels demés. A més, la gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè tenen una baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que l'autoestima dels altres també sigui baixa, així que no deixis que les inseguretats dels altres t'afectin a tu. Molts petons!!