Sense plaer?
Hola!!
Primer de tot, m'agradaria ser anònima, que no sortś el meu nom...merci.
El que us volia dir es que quan em masturbo no sento res....O sigui, si que sento alguna cosa però no gaire... perquè? A vegades ho faig quan penso en el noi que m'agrada, però m'és més fàcil amb la imaginació que tocant!!! Això és normal? Em podeu dir que puc fer per sentir plaer? Ja sé moltes coses de sexualitat, i que els punts més eròtics de la dona són els pits i el clítoris, i que amb la imaginació es pot aconseguir molt...però jo vull saber amb contacte, perquè no m'he iat mai, però que faré si un dia tinc novio?????
Merci!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP, no pateixis l'anonimat està assugradíssim!
A nivell físic ens trobem que la gran majoria de teminacions nervioses en els genitals femenins es troben a l'exterior de la cavitat vaginal, en el clítoris, en els llavis interns i en els llavis externs i a l'entrada de la vagina però a l'interior les terminacions nervioses disminueixen.
Per tot això la millor forma de masturbació femenina és a través de caricies, provant diferents pressions i ritmes, per l'exterior de la vagina. Inclús també es pot arribar a tenir molt de plaer amb fregaments en els genitals però per sobre de la roba, amb algun coixí per exemple.
És molt interessant i molt important que la imaginació hi sigui present ja que el cervell és l'òrgan sexual més important que tenim, si convines les dues coses podràs gaudir més i millor.
En la teva cosulta dius que no sents res, però res de res? Prova el que et diem i si no sents res de res de res aleshores t'aconsellaríem que anessis al metge o al ginecòleg per a que pugui avaluar millor la teva situació.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico