No arribo a l'orgasme
Hola!
Fa temps que tinc relacions sexuals am el meu xicot, el que passa és que mai arribo a l'orgasme. Sempre es corre ell i llavors parem.
Em podeu donar algun consell per poder-hi arribar??
Mercii
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que has de tenir clar és que la zona més erògena de les noies es trona a la part de fora de la vulva, no a dins. El clítoris, és l'òrgan més sensible i el que, amb una bona estimulació, fa que arribem més ràpidament a l'orgasme. La vagina en canvi, té molt poca sensibilitat!
L'altre òrgan també importantíssim és el CERVELL, ja que si estem amoïnats, incòmodes o amb pors, és molt difícil gaudir de les relacions sexuals. Per això sempre diem que s'ha de fer el que un realment desitja i deixar-se emportar per les sensacions. I per això, com tot a la vida, es necessita pràctica. Una manera molt bona i sana és amb la masturbació, perquè ajuda a conèixer el propi cos i a saber què ens agrada i què no tant! ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat