primer cop
Hola, be el tema es que el meu novio i jo ja portem temps junts i ens estimem de veritat i ho volem fer, es el primer cop pels dos i ja ho em intentat un parell de cops, pero sempre en el moment de la penetracio em costa molt que mentri i quan ho acnseguim em fa molt mal i començo a tremolar i no ppodem continuar, ja estic lo mes relaxada possible i ja no se que fer, em podriau donar agun consell? O nose alguna tecnica de com es millor fer-ho el primer cop? Hos ho agrairia molt. Gracies per l'ajuda.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el primer que has de tenir clar és que estar relaxada no vol dir estar estirada i posar música tranquil.la... Vol dir estar relaxada psicològicament! És a dir, mentre hi hagi pors o dubtes, el teu cos reaccionarà d'aquesta manera.
Et diria que, si teniu penetració, tu has d'estar ben excitada! Igual que és necessari que ell ho estigui per a que hi hagi una erecció, tu també has d'estar excitada per a que la musculatura de la vagina es relaxi i es pugui penetrar. Per tant, intenteu no planejar el dia per tenir la primera relació sexual amb penetració (això afegeix molt pressió) i proveu de conèixer tot el vostre cos! Un dels dies que estigueu junts, sentireu que és el moment i segurament tot anirà més fàcil.
Per últim, a vegades va bé introduir primer un dit o dos a la vagina abans de la penetració, per a que es vagi acostumant! Però recordeu que la sexualitat no cal viure-la amb pressa, sinó gaudint de cada moment ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat