ajuda plis
Buuuf...no se per on començar; fa 4 mesos que estic amb un noi i jo e deijat de ser verge amb ell, pero hi ha un problema, ell te novia. Tots dos som consient de los que estem fen ja que ells no es veuen gaire, pero quan ells estan junts ell mo esplica tot pero jo em fico molt gelosa. Em sembla que estic molt enamorada. Pero sento que no tinc dret a demanarli res, i que si lo nostre sacaves jo em moriria. Nose que he de fer, nesecito ajuda.
Gracies.
IESP

Hola pitufa07!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si ell t'agrada tant, és normal que ho passis malament quan sents que parla de la seva novia.
Crec que ha arribat el punt de decidir, encara que sigui difícil, ja que el que estàs fent t'ha començat a crear malestar. Si t'has enamorat i vols alguna cosa més, no té sentit que no li diguis o que acceptis ser només el "rollo". Encara que et faci por perdre'l, pensa que d'aquesta manera tampoc estàs bé.
La decisió és teva i és important que intentis fer el millor per tu, sent sincera amb ell i amb tu mateixa :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat