que puc fer?
Hola sóc una noia i necessito ajuda professional, no sé que fer estic en una situació en que no sé si quedar-me amb el noi que estic o amb el noi que he estat enamorada durant temps i ara le tornat aha veure i m'estan entran dubtes.
Bé,amb el noi que estic cada cop estic pitjor però m'he l'estimo molt i no puc deixar'lo,tinc por. Ara bé el noi que he estat enamorada i que no sé si estic, quan estic amb ell m'oblido de tot, sóc jo i estic molt més carinyosa. Ell m'ha dit que ho intenti,ell ho sap tot, però jo li he dit que no puc ja que la meva personalitat no encaixa amb aquest problema. El noi que he estat enamorada l'altre dia vem quedar i ens vam quedar sols i bueno... Va sorgir un petó. Jo així no puc seguir. Ara porto unes setmanes pensant en el problema que tinc però no arribo a ninguna conclusió.
NECESSITO AJUDA PER FAVOR!! QUE PUC FER? VAIG AMB EL NOI QUE ESTIC I ACTUO COM SI NO HAGUÉS PASSAT RES ENTRE L'ALTRE NOI I JO O DEIXO AL MEU XICOT I AIXÍ ESTIC SOLA I PUC PENSAR MILLOR?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que el que expliques és molt complicat, perquè es barregen molts sentiments!
Et diria que intentis detectar què és el que et fa por en tot plegat. Moltes vegades, la POR no ens deixa actuar com realment volem, i hem de saber què ens frena per posar-hi una solució. Expliques que el noi amb qui estàs ja no teniu una bona relació i que no t'agrada tant, i que amb l'altre ets tu mateixa i estàs més contenta. Crec que la resposta te la dones tu sola, no creus? :)
Sigues sincera amb tu mateixa i actua fent el que et faci més feliç. Tampoc cal que prenguis una decisió ja mateix, peruqè això porta el seu temps. El que està clar és que si estàs amb algú ha de ser perquè l'estimes, no per llàstima ni per por al que passarà després.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat