urgent:P
soc una noia i la meva parella i jo no vivim a la mateixa ciutat i a l'hora de fer el sexe doncs ho fem via telèfon o així, quienes noves experiencies, o maneres podem fer per provar coses noves?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs si ja ho feu a distància, l'únic que quedaria és en persona! Però no és necessari que sigui ja, està clar! Cada cosa al seu temps :)
Aprofito per dir que hem de vigilar molt quan enviem fotografies o videos pujats de to, ja que quan surten del nostre telèfon, perdem completament el control d'aquest material, i el pot veure qualsevol persona. Per aquet motiu és millor no enviar-ho, ja que no estem protegits! En canvi, parlar per telèfon és molt més segur... i ben divertit! ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat