Crec que soc...
Hola, tinc un problema molt gros. Crec k soc gai! Les noies matrauen però jo no soc d dir k bona sta si no k dic es gaupa. Tot lo contari amb un noi. Penso k sta molt bo... Vull que sigui al rebes!!! Ajudeume!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que ser homosexual (gai) implica sentir-se atret física i emocionalment cap algú del mateix sexe. És a dir, per pensar que un noi està molt bo no vol dir que siguis homosexual.
Dius que tindries un problema gros si fossis homosexual, però això és perquè estàs pensant en les possibles conseqüències dolentes: amics que s'allunyen, comentaris, algun familiar que no ho accepti... (no se quin és el teu cas). Però el cert és que si algú és homosexual, també ha de pensar en las avantatges d'acceptar-ho: estar amb qui tu vols, enamorar-te, gaudir... :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat