Bulimia?
Hoola! Veureu.... faig 1, 72 o aixi mes o menys,i peso 63kg, a vegades em veig be, pero hi ha dies en que em veig gorda.
M'inflo a menjar guarrades, i bueno, abans intentaba vomitar, pero sabía que no em portaba a cap lloc, i ho vaig deixar, pero em sento molt i molt culpable quan menjo, perque tinc por a engreixar
Es bulimia? sisplau contesteu-me
Sara Bujalance

Hola Andrea, em sap greu dir-'ho però sí, segurament estàs patint un trastorn de la conducta alimentària. Segurament està a l'inici i escriure al consultori és una manera de demanar ajuda. Si està a l'inici és important ja que és molt més ràpid reconduible. Si realment pateixes bulímia el problema no és exactament el menjar sino la baixa autoestima i la insatisfacció amb el propi cos. Andrea, parla amb els pares de tot això que t'està passant. Si demanes ajuda professional t'ensenyaran a menjar correctament sense riscos d'enlentir el metabolisme i a la llarga engreixar-te i especialment es tractaran els aspectes psicològics que et fan sentir així. Com ho veus? Et deixo web de l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia: www.acab.org. Molts ànims!