aiix
hola , el cas es que fa unes setmanes em va sortir una mena de picada al pubis, molt aprop dels llavis... em picava molt, i sem va fer crosta de tant rascar... quan m'anava marxant, em va sortir un altre cop... que puc fer perque no em surti? pot ser alguna cosa greu?
i a part, tinc una pregunta: es normal tenir un llavi major més gran que l'altre i d'un color mes fosc? es normal?
p.d. tinc 12 anys, i aquest any en fare 13
MERSI!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et responc:
1. Quan sentim molèsties als genitals (com aquesta picor que dius) hem d'anar al METGE. Des del consultori no us podem dir què és, ja que és necessària una exploració física. No ha de ser cap cosa greu, però si et molesta és millor preguntar al metge.
2. Sí que és normal tenir un llavi diferent a l'altre (en tamay i color)! De fet, les persones no som completament simètriques (osigui iguals del cantó dret i esquerre), sinó que tenim parts més grans que altres. Un bon exemple són els peus, que ens comprem sabates del mateix número però una sol quedar més apretada que l'altra, oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat