MASTURBACIÓÓ
HOLA! TINC UN DUBTE... JO QUAN EM MASTURBO HO FAIG BOCA A BAIX I AMB LES CAMES JUNTES ACARONANT EL CLÍTORIS, HE INTENTAT FER-HO MIRANT CAP A MUNT O AMB LES CAMES OBERTES O DE DIFERENT MANERA I EM COSTA MÉS ARRIBAR AL ORGASME I NO SENTO TANT DE PLAER, ÉS COM MÉS INCÒMODE, HO PORTO FENT DESDE PETITA. AIXÒ TINDRÀ ALGO A VEURE QUAN MANTINGUI RELACIONS SEXUALS? AFECTARÀ EN ALGUNA COSA? HO PUC CANVIAR? GRÀCIES :D
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si ho fas així des de petita, significa que el teu cervell ha après a que si et poses d'aquesta manera, el plaer va més ràpid. Això no és cap problema, senzillament vol dir que ja coneixes com funciona la teva resposta sexual i com arribar a l'orgasme, així que és fàntàstic! :)
A l'hora de tenir relacions amb algú, segurament sentiràs més plaer en postures semblants a la que descrius, però pots aprendre a tenir orgasmes ràpidament amb altres postures! Tot és qüestió de pràctica (pensa que amb la postura que dius portes des de petita!)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat