Em corro massa ràpid:(
Hola gent, volia demanarvos un consell...
L'altre dia ho vaig fer amb la meva novia per primer cop i em vaig correr en menys de 15 segons :/
Acostumem a fer petting casi cada cop que quedem i tal i tbe sexe oral (percert, amb el sexe oral es corre molt de risc sense protecció en el tema de la transmisió de les malelties de transmisio sexual?)
Què hauria de fer per durar més sense correm? Em masturbo força i aguanto molt i a vegades practico allò de quan m'estic apunt de correr parar per així aguantar més... i algun cop tbé m'he masturbat amb lubricant simulant una vagina per tenir la sensació tpoc duro gents...
Ajuuuda siusplau!
Gràies guapots/es!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta ens sorgeixen més dubtes: si ella et masturba a tu també et passa? Si et fa sexe oral també et passa? Hi ha algun cop que no t'hagi passat?
Si et passa sempre, en totes les ocasions, incús quan estàs sol i et masturbes sense lubricant ni res, el millor és que vagis al metge a consultar. Si només et passa amb la penetració, proveu a tenir relacions sexuals sense penetració, sovint li donem massa importància a la penetració i els nois us poseu massa pressió per haver de complaure a la noia. Fora pressions! Gaudiu de la sexualitat lliurement i sense haver de "donar la talla" de res.
Jugueu sense penetració i ja ens explicaràs si segueix passant o no.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL