preguntes varies
hooola magradaria clarir alguns dels molts dubtes que tinc sobre sexualitat... aqui van alguns :P
1: vaig masturbar al meu novio i no es va correr pero la punta estava com mullada, que es?? es semen??
2: es cert que amb la penetració es mes dificil arribar a l'orgasme perque no te tantes terminacions nervioses com el clitoris?
3: el primer cop sempre fa mal? no depen de si estas tu relaxada o tensa?
4: representa que els condons ja benen amb lubricant perque no faci mal al entrar?
5:es cert que el primer cop si tens les cames mes obertes entra millor?
6:l'orgasme quan dura? aprox 5 segons? i relax?
7: si normalment les noies quan ens masturbem i intentem ficarnos dos dits ( mai o faig se que no consisteix en aixo sino estimular el clitoris) i fa mal, com sera quan entri el penis? es a dir tambe amb un dit no sento res, que te de difrent el penis? senitre plaer?
Aquestes son algunes que sem an ocurregut ara.
Magradaria treurem dubtes i duubtes del meu cap ejejej Merciii!
IESP

Hola Dubtes!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per le teves consultes!
Et vaig responent:
1. Aquest líquid era segurament el líquid PRESEMINAL, que surt abans del semen, serveix per netejar el conducte per on passarà i ja conté espermatozoides.
2. Sí, l'orgasme és més fàcil estimulant el clítoris, que és l'òrgan més erògen de les noies. La vagina té molt poca sensibilitat!
3. No sempre fa mal, depen de moltes coses. Que es trenqui l'himen no és dolorós, sinó el fet d'estar tensa (per la por, els dubtes...) perquè la musculatura de la vagina es contrau i no deixa passar fàcilment el penis.
4. Sí, els condons venen lubricats per facilitar la penetració.
5. És important tenir una postura còmoda la primera vegada amb penetració, però cada noia tria la seva!
6. Es calcula que l'orgasme dura uns 8 segons (més o menys), i la sensació de relax depen molt de la persona. Hi ha algunes que aprofiten per quedar-se dormides, ja que actua com un fantàstic relaxant muscular i mental :)
7. Pot ser que faci mal intriduir dits perquè la noia no estigui excitada: llavors les parets de la vagina segueixen tancades (molt unides entre sí) i no permeten introduir comodament ni un dit. Per això és important estar excitada abans de la pennetració, igual que un noi ho necessita per tenir una erecció, oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat