fumadors
Hola, som unes noies de 14 anys que voliem saber que es més perjudical per la salud, la cachimba amb tabac de cachimba normal amb sabors y això ... o els ''pitis'' cigarrets normals?
moltes gracies adolescents.cat sou els millors !!
Sara Bujalance

Hola! Tots dos productes, tan les cigarretes normals com la cachimba produeixen efectes perjudicials per la salut, no hi ha un que sigui "menys" nociu que l'altre. Tots dos són perjudicials en una manera similar perquè tots dos porten nicotina, alquitrà i metals pesants, per tant, tots dos tenen més o menys els mateixos efectes. La millor opció és no fumar res! Pensa que si hi ha tanta gent que vol deixar de fumar és per alguna cosa, sovint un comença a fumar per "jugar" i passar-ho bé i al final es troba amb una addicció difícil de superar! Així que no caigueu en la temptació! Un petó!! PD: Els adolescents d'adolescents.cat sí que sou els millors!