no se que em passa!
Hola, no se que em passa aquests dies pero no puc parar de fer esport, no menjo molt i el que menjo son verdures i fruites, pero cada vegada em veig mes grassa... Lo del menjar em preocupa, em marejo perque no menjo, mai tinc gana...
Em vaig pesar l altre dia, tinc 13 anys, medeixo 1,60 i peso 52kg, la meva mare em va dir que aixo pesava ella quan es va casar i que em tenia que aprimar, em vaig deprimir bastant... Ara ja no se que fer, cada vegada sembla que estigui mes grassa...
Sara Bujalance

Hola guapa, em sembla que malauradament t'has començat a obsessionar per l'aspecte fisic... Menges poc i fas molt esport... això és molt perillós. Per aconseguir el pes que et toca no ha de ser a costa d'estar malalment i em sembla que ara ho estàs... Amb 13 anys el cos encara està canviant molt i segurament el pes que tens ara no serà el mateix de quan hagus acabat de fer el canvi i tot s'hagi situat al seu lloc. Malgrat el comentari que et va fer la mare et va preocupar, parla amb ella de nou. explica-li com t'has començat a obsessionar. Si no et sents bé amb tu mateixa, és normal que amb el físic tampoc... però llavors segurament no és una qüestió de pes sino més bé de seguretat en tu mateixa. Demana ajuda a casa i que t'expliquin què és una dieta equilibrada. Sie ls pares tenen dubtes poden consultar al metge de capçalera. Si l'obsessió continua, tone'ns a consultar, no et tallis!!!! Petonets!