ex de ma cosina! :$
Holis,
Tinc un problema, fa no molt qe la meva cosina ho va deixar amb un tiu pk no li agradava de fet mai li habia agradat pero buenu, esqe esta molt bo, ell tonteja amb mi per whatsapp,ma demanat un parell de cops de fero pero es qe seria el meu primer cop pero tinc por de qe em fasi mal o algo i ademes necessitaria qe algu estigues en una relacio esable amb mi ara mateix no soportaria fero sense sentiment.
Estic molt confosa no se qe fer i tot i qe me lestimu molt nse es com si una petita cosa minpedis fero amb ell tot i qe en el fons ho desitjo.
PD:MERSI!!♡♡
PD2:perdoneume per les faltes dortografia.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El primer que has de tenir clar és que quan anem amb presses i no ens escoltem, les coses solen anar malament... Sobretot en temes de sexualitat.
Recorda que tu tens dret a decicir com vols que sigui la teva primera vegada i si tens por o poca confiança, potser és que no és el moment. Que ens propossin tenir relacions no vol dir que haguem de dir que sí automàticament!
Per tant, primer parat a pensar com vols viure TU la teva sexualitat i respecta't moltíssim, ja que és important que només facis allò que vols. Si al final decideixes tenir relacions amb ell, estaria bé que en parlessiu abans i que puguis tenir la confiança suficient com per divertir-te, no creus? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat