《SOS》
Els meus pares em prenen per malata.Me aprimat pero tampoc tant!!
Fa no molt qe vaig començar a no menjar gairebé res per aprimar, pero no va funcionar, aixi qe vaig deixar de menjar completament (2pometes i alguns sucs).
Fa 3setmanes[ 1,63m / 51,5kg ] fa 1setmana [ 1,63m / 43,9kg ].
Em vole portar al metge pero no vui i tampoc trovo que hi hagi molt canvi em segueixo trobant molt grassa.
Em podrieu dir alguna dieta per nantenir el pes o millor rebaixar-lo.
PD:mersi us estimu adolescents♡♡♡
Sara Bujalance

Hola guapa, és comprensible que els teus pares estiguin preocupats. Ara ja estàs en infrapès malgrat tu no veure't bé... No et puc donar una dieta per mantenir o baixar de pes ja que estàs molt per sota del que pertoca.... Potser no cal parlar tant de pes sinó de com et sents amb tu mateixa. Quan un s'obsessiona pel seu aspecte físic acaba no agradant-se gens malgrat aprimar-se. L'autoestima és la primera que es veu molt alterada: ja segurament no ets sents bé amb tu mateixa. Vols dir realment que és un problema de pes? O és un problema de seguretat en tu mateixa?. Pensa amb les coses que has guanyat i en totes les que has perdut des de que va començar l'obsessió per perdre pes.... realment tens tantes ganes de fer coses com abans?, disfrutes quedant amb els teus amics i amigues? a casa estàs a gust?.... Segurament estàs patint un trastorn de la conducta alimentària i és molt important que demanis ajuda per començar-te a sentir bé amb tu mateixa. És normal que els pares estiguin preocupats... Tu no ets culpable del què et passa però sí que de tu depèn tornar-te a sentir a gust. Demana ajuda i deixa't ajudar. Et passo la web de l'Associació contra l'anorèxia i la bulímia: www.acab.org. Truca, et podran ajudar. Molts ànims!