Cul
Soc una noia de 13 anys que te un cul "sortit" i ben posat, segons les meves amigues (i els amics (i metges )) . M'agrada perque es sersi però alhora no m'agrada perque els nois no paren de mirarme i em molesta molt que puc fer??? Help?
Anissa Ouali

Hola Ela!!!
Com estàs?? segurament ja t'ho han dit moltes vegades, però hi ha moltes noies que voldrien tenir el cul com tu! Però fixa't sempre hi haurà alguna part del cos que ens agradi més o menys, i això pot fer que ens sentin malament quan els altres miren o fan algun comentari (encara que sigui positiu).
Hi ha una cosa que no podem controlar, és que la gent miri o no, el més important és que estimis el teu cos i el cuidis tal i com és. Si hi ha algun comentari o mirada que et facin o no t'agradi, tu també tens el dret de respondre!
Un petonas!!!!!
Anissa Ouali, @AniOuali