com fer desepereixer un xupeton!
Hola!
Avui a la tarda el meu novio ma fet un superxupeton i tinc molta vergonya de que muns papes e vegin i eso... Es pot treure de alguna manera?
Tambe o volem fer per primer cop els dos pero yo tinc por de que no funcioni o cualsevol cosa, per que em probo de ficar un tampo i no mentra(perque pot ser aixo??), i llaborens mimagino que el penis no mentrata,no? No ho ser estic cunfosa' tinc 16 anys'
Meeeeeeeersi:)
Anissa Ouali

Hola Laaiaa!!
Anem pels xupetons! Aquest només marxen amb els dies, ja que son com petits blaus. Pots utilitzar una mica de maquillatge perquè es vegin menys.
Sobre la primera vegada, és normal tots els dubtes, i encara més normal que sigui difícil introduir per primera vegada un tampó, l'angoixa, els nervis fan que els músculs de la zona vaginal es tensin i no es pugui introduir res. També pensa que la situació d'un tampó i la relació sexual és diferents, ja que en la relació sexual hi ha desig, excitació, ganes, lubricació... i això facilita la introducció. Tot i així abans, d'anar a la penetració és més important "jugar"!! conèixer el teu cos i conèixer el cos de l'altre, sentir-vos còmodes, a gust passar-ho bé,... i quan et sentis preparada tu decideixes!!
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali,@AniOuali