Foto xxx
Un dia que estaba cachondo li vaig enviar una foto del meu penis a una amiga pero a al dia seguent al insti em va dir q oli emviava mes, feia lo q ella vulges em despullava devant della i li llepava els peus o coses q no es poden comentar o li enseñame a tot linsti, que fai?
Anissa Ouali

Hola Srecka!
Enviar fotos íntimes o d'alguna part del cos és molt perillós, ja que després podrien estar publicades a llocs on no ens agradaria (mai enviïs una fotos que o vulguis veure penjada en un lloc públic).
El més important en la teva situació és que li paris els peus a aquesta noia, no pot manipular la situació i amenaçar-te amb la foto. Se que és difícil fer-li cara per la por a que pugui enviar la foto, però si segueixis cedint ella jugarà amb aquest por.
El perill de dir-li, que enviï la foto, per això has d'intentar fer-li veure com et fa sentir tot això, i demanar-li que esborri la foto davant teu. Si veus que la situació segueix igual, busca ajuda en algun adult de confiança (tutor, pares,...) se que fa vergonya i més por, però la decisió es teva!
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada!!
Anissa Ouali,@AniOuali