Estic farta del meu físic:'((
Hola,
peso 64 kg i medeixo 1'62. No em sento gens de bé amb el meu cos. Pot ser diràs que no estic gorda, però al mirall em vec molt gorda. No sé què fer. Totes les meves amigues són molt primetes, i jo... no!!
Ajuda'm si us plau... Dis-me alguna dieta o alguna cosa per aprimar-me.
Ara el que penso fer és:
Esmorzar: 1 vas d'aigua, 1 kiwi, 1 taronja i al cap d'una estona 1 vas de llet amb 2 galetes.
Dinar: una ensalada i poca cosa més.
Berenar: si tinc molta molta gana, una fruita.
Sopar: ensalada.
Llavors a casa tinc una bicicleta estàtica, però no es exactament bici perquè no et pots assentar. Intento posar-mi cada dia, fent uns 2'5 o 3 km.
Des de que tinc la regla he augmentat molt de pes, i això ja no ho aguanto.
Dis-me alguns exercicis o alguna cosa que em pot ser útil...
Ma mare pobra està molt preocupada per mi, perquè em veu que ho passo molt malament. Hem pensat d'anar a algún diatòleg, però segurament ens costarà molts diners...
I el pitjor és que ara arriba l'estiu, i amb les cuixes que tinc no vull anar amb shorts d'aquesta manera. He trobat unes fotos de l'estiu passat i estaba més o menys bé, però ara..no!! AJUDA'M SI US PLAU, t'ho agrairé... em salvaràs la vida! :)
Petons i perdó per moltestar-te.
Sara Bujalance

Hola Laura, ja sé que no vols sentir que no estàs grassa, però és que no ho estàs. Ara, com a moltes noies, no t'agrada el teu cos. Realment la dieta que estàs seguint no és correcta ja que li manquen nutrients bàsics i és molt restrictiva. Aquest tipus de dietes el que ocasionen a la llarga és que t'engreixis. Caldria que poguéssis anar a un dietista nutricionista. Parleu amb el metge de capçalera a veure si us en pot recomanar algú. El tipus d'esport que fas tampoc ajuda: hem de veure si durant el dia fas activitat física i un o dos cops a la setmana podries fer esport en equip. Aquest tipus d'eport fa que disfrutis mentre els fas i et puguis relacionar amb altres nois i noies. Si has parlat amb la mare deixa que t'acompanyi a consultar què és això que et pot passar. Malgrat ara no presentar un trastorn de la conducta alimentària, podries estar en risc de patir-ne. SI voleu, podeu consultar a l'ACAB (www.acab.org) que us podran assessorar. Molts peronets i ànims!