Amb o sense!!!!!
Hola!! Sempre estic pensat... que quan has de fer l'amor... has de tenir pèls alla abaix o no?
I si u fas amb pèls l'hi farà fàstic al noi????
Anissa Ouali

Hola Anonimation!!!
No hi ha una norma que digui si n'has de tenir o no, el més important és que et sentis còmode. Si li fa "fàstic" o no només t'ho podrà dir ell, ja que depèn de cadascú. Si et decideixes depilar, el més important és anar a un/a especialista de la depilació (a centres d'estètica). Solen fer-ho amb cera, però en saben tant, que sovint fan poc mal. La persona que t'ho faci, et pot explicar altres maneres de depilar-te i com fer-ho. (sobretot si és la primera vegada)
A més, pensa que això és una cosa molt personal: cada un es depila com més li agrada! :)
Espero haver-te pogut ajudar!! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali