Necessito ajuda. Confusió.
Hola bones, m'agradaria saber que em passa, si sóc lesbi o bi... El cas es que ultimament em fixo mes en noies però alhora també em sento atreta per nois, totes les parelles que he tingut ho són. M'agradaria que m'ajudessiu.
Anissa Ouali

Hola SexyGirl!!!
Tots aquest dubtes són totalment normals amb l'edat. També ajudar-te a diferenciar que hi ha persones/imatges/pornografia que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i persones amb qui ens veiem tenint una relació.
Pel que tu dius, sembla que si et planteges una relació de parella, és amb un noi, però potser no pots evitar sentir coses per algú del mateix sexe. Això potser vol dir que l’excitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe. En l’etapa que estàs vivint el nostre potencial d'excitació és immens i som fàcilment excitables.
També et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra...
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali