GRASSA?
Holi, tinc 14 anys i medeixo 1'56 i peso 45 kg; fa uns dies vaig estar amb la meva amiga que es més alta que jo i és més prima i al seu costat em vaig sentir ''gorda'' i ara no em trec aquesta mania del cap i desde llavors, cada cop que em miro al mirall em veig grassa, noto que tinc les cames grosses i la panxa també, abans no em passava... com puc aprimar-me per veure'm millor?
Sara Bujalance

Hola! Realment tu no estàs grassa, sino prima. Com bé dius, abans no t'hi veies i ara t'has començat a obsessionar. la clau no està en aprimar-se sino en deixar-nos de comparar amb els altres. Tots tenim aspectes de nosaltres que no ens agraden però d'altres que sí que ens fan sentir bé. Busca també les coses bones que tens de la teva manera de ser que és precissament el que els amics valoren. No entris en el joc de voler-te aprimar: deixaràs de passar-ho bé i després és molt difícil de sortir-ne. Tu ja ets una noia primeta! Molts petonets!