Especte
Hola guapa, tinc un problema que crec que li passa a moltes adolescents, no m'agrada el meu cos, estic massa prima. I no sé que fer, peruqe ha vegades em deprimeixo quan penso en aixo,, hi hauria alguna dieta o algu per engreixar-se?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola guapa! és cert que moltes moltes adolescents no estan contentes amb el seu cos. Si realment estàs molt prima, parla amb els pares i podeu consultar aun especialiste en dietètica i nutrició. Tot i així, t'avanço que el pes ve molt determinat genèticament i que costa molt de modificar-lo. A vegades va bé preguntar-nos si val la pena que la nostra seguretat depengui del nostre físic. Les persones importants per nosaltres ens acceptem tal i com som. Si ens preocupem massa pel pes deiexem de ser espontanis, estem de pitjor humor i això fa que no estiguem bé amb els nostres amics. Val la pena?, segur que no!. Segur que tens moltes coses boniques a través de les quals pots brillar. Aprofita-les! petonets