Sinceritat sisplau:)
Hola,
Sóc una noia de 15 anys, i m'agradaria que em siguesis sincera sobre el meu pes, ja que jo em vec gorda.
Faig 170cm i peso 61kg i em vull aprimar perque ara bé l'estiu, quants kg creus que me d'aprimar per estar prima?
Merci:)
Sara Bujalance

Hola! Seré sincera: estàs en un pes molt normal i no t'hauries de veure gorda. A vegades passa, que malgrat estar en pes normal no ens agradem i això fa que ens veiem grasses quan no ho estem. De veritat que no hauries de perdre pes. Per veure't bé el millor és no obsessionar-se amb el menjar i fer esport de manera moderada. Si ara que ve l'estiu fas el tonto amb el menjar, el que acostuma a passar és que t'acabis engreixant. Potser pots parlar amb els pares del que et preocupa i podríeu anar al metge. ja veuràs com ell també et dirà que estàs amb un pes molt correcte. Si veus que t'obsessiones molt amb el tema del pes, torna a consultar-nos ja que et podem ajudar. Una cosa que ja pots fer és treure partit d'aquelles parts del teu cos que més t'agraden i no fixa-te només en les que no t'agraden. Una abraçada.