No se ben bé..
Tinc 16 anys i no sé quina orientació sexual tinc. Tinc moltes fantasies amb tius i quan miro porno, miro porno homosexual. Tot i que quan soc de festa i "no estic calent" vull liarme amb una tia i estar amb ella, de relacio. El meu dubte es que que no sé si sóc de carn o de peix! ajuda plis!
Anissa Ouali

Hola Elguapito!
Com estàs? Evidentment que et diré que és normal amb l'edat. També ajudar-te a diferenciar que hi ha persones/imatges/pornografia que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i persones amb qui ens veiem tenint una relació.
Pel que tu dius, sembla que si et planteges una relació de parella, t'imagines una noia... però potser no pots evitar sentir coses per algú del mateix sexe. Això potser vol dir que l’excitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe. És molt normal en un moment com el que estàs vivint ara tu, els 16 anys. On el nostre potencial d'excitació és immens i som fàcilment excitables.
També et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra...
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali