Homosexual a Casa
Per començar, soc homosexual, fa uns 3 mesos vaig decidir dir-s'ho a ma mare, que la veritat, és que no s'ho va prendre gens bé, i encara menys mon pare.
Discussions constants amb aquest tema i és que sempre em diuen que no he d'anar per camins incorrectes i que tots hem d'escollir el que més ens convingui encara que sigui el que menys ens agradi. No sé com fer-los-hi veure que no hi ha res a escollir.
Però el problema és que he conegut a un noi i no m'atreveixo a dir-los-hi que surto amb ell per possibles respostes....
Sé que busquen el millor per mi, però que sencillament no poden acceptar això i per això no puc fer res en contra d'ells...
Al final em limito a enganyar-los-hi i dir-los que vaig amb altres persones i estic fart, perquè no suporto mentir a les persones més properes.
Sabeu què podria fer? Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Edu96!
Moltes gràcies per la teva confiança, i felicitar-te per haver-li explicat als pares, tot i les discussions. Com tu dius els pares busquen el millor per tu i així és com demostren el seu amor, però en ocasions, hi ha situacions que per ells poden ser difícils.
No hi ha una manera de fer, tu coneixes els teus pares millor que ningú, i el més important en aquest moments és que tu et sentis bé, i els hi donis una mica de temps. Mica en mica segueix parlant amb ells, tot i les discussions per tal que puguin anar veien que no és qüestió d'escollir sino de sentiments.
Et passo l'enllaç d'un espai on et poden ajudar a parlar amb els pares, a com tractar el tema del noi que has conegut i fins i tot, espais de suport per les situacions més difícils:
una forta abraçada!! Anissa Ouali, @AniOuali