Engordo menjant sa
Holaa!! Fa poc he aprimat uns 20-25 quilos i volia tenir una vida normal, o sigui menjar normal, però sa (sinó hagués acabat malament) i fa com una semana vaig començar a menjar llet (desgrasada) amb cereals (integrals), ous, pèsols, peix... i bueno avui em peso i tinc casi 2 quilos més. Jo no ho trobo just i ara no sè què fer. Cada dia vaig anar pujant 300-400 grams i no vull pujar més, no sè què fer. :(
Sara Bujalance

Hola Cormari!
És normal que vulguis tenir un bon pes i que miris de menjar equilibradament, ja que és necessari per poder tenir una bona vida. Pel que m'expliques sembla que últimament has canviat de pes bastant, el millor que pots fer per mantenir-te en un pes adeqüat i tenir una bona salut és anar al metge i explicar-li tot això que t'ha passat, els kilos que has perdut, com menges actualment, la por a pujar de pes. El metge és qui millor et pot orientar sobre quines pautes alimentàries has de fer, així que et recomano que parlis amb els pares de cara a que et puguin acompanyar al metge. Un petó!