Tinc curiositat...
Hola, tinc 13 anys i tinc curiositat per fer-ho. Mai m'he ficat els dits per que hem dona cosa, si hem fa mal o coses així... Tampoc tinc xicot per fer-ho amb ell, però tampoc ho voldria fer amb el primer que passi pel meu costat, no se que fer.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Això significa que la sexualitat et desperta curiositat, el que passa és que sovint pensem que primer hem d'explorar-la en parella i després de forma individual, i això pot ésser un error.
Comença per a conèixer bé el teu cos, quines parts t'agrada que t'acaronin, quines donen plaer, quines no,... Amb això no vol dir que hagis d'introduir res en els teus genitals, el plaer femení no s'obté per la introducció de dits a la vagina, s'obté estimulant el clítoris.
Acarona la zona del clítoris i ves coneixent també els teus genitals, sense necessitat d'introduir res en la vagina veuràs que aniràs sentint coses positives.
Espero que aquest descobriment t'ajudi a conèixer la teva sexualitat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL