Sexe Homosexual
Haviam magradaria que fos anònima si la publiqueu,
Os explicu jo desde sempre he anat una mes abançat que els nois de la meva edat.(Jo tinc 14 anys)
Ahir per la tarda vaig estar amb un noi de 18 anys i bueno ens vem fumar un porro y vem anar caminant cap a un parc que esta a la montaña i alla ens vem començar a liar i llavors jo li vaig fer una palla i em va dir de si volia fer-ho amb ell qualsevol dia... El problema esta en que jo soc virge i estic molt insegur per que per una part si que vull pero per una altra no... Jo soc (pasiu com ho diria la gent) i no estic del tot segur AJUDAAA!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, calma't, que un noi vulgui tenir relacions sexuals amb tu, està genial però si tens dubtes i si encara no estàs segur de voler fer-ho, no pateixis,... no cal descobrir la sexualitat de cop!
La masturbació, el sexe oral,...les carícies, els petons, el tonteig, etc... poden ser pràctiques molt divertides que et poden ajudar a poc a poc sentir que tens ganes de provar amb la penetració.
També, tingues en compte que la penetració anal no és igual que la vaginal, l'anus no produeix lubricació de forma natural i l'esfínter tendeix a contraure i no a dilatar-se, per tant, necessita una preparació prèvia, preservatiu i molta, molta, molta lubricació.
En conclusió, no cal començar ràpid, poc a poc les coses tenen més gust.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL