El noi que m'agrada
Necesito urgentment que m'ajudis , el noi que m'agrada no el puc treure del meu cap he estat molt pesada amb ell i ara me ignora com ho puc solucionar??
El seu cosi s'ha enamorat de mi i pasa de jo com la merda pfff
Sento coses molt fortes per ell i no ser que fer!! necesiito ajuda
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta es veu que estàs patint molt per aquesta situació. En primer lloc, intenta veure la situació amb distància... Dius textualment "el noi que m'agrada me ignora", "passa de jo com de la merda". Amb aquestes afirmacions pregunta't una cosa: vols estar amb algú que de cop i volta t'ignora, de cop i volta passa de tu i et fa sentir tal qual t'estàs sentint?
Contesta't aquestes preguntes i després decideix què vols fer. El nostre consell és que et valoris tu pel que tu ets i no pel que els demés et valoren. Ningú es mereix que cap persona la faci sentir ignorada, per tant, no ho permetis.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL