VAGINA
Em fa vergonya dir això però... bé, m'he donat compte de que potser tinc els llavis vaginals més grans del normal i això em fa ergonya. Encara no he tingut relacions però si arriba el moment no sabr´què fer perquè realment és lleig i m'avergonyeix. Sé que et pots operar d'això, però clar, com li dic jo això a ma mare? Són tonteries o realment als nois els hi importa? Ajuda siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Totes les persones tenim totes les parts del cos diferents els uns dels altres.
Si als nois els importa o no t'hauria d'ésser indiferent, és el teu cos i és així, probablement tu en un noi no buscaràs un penis perfecte, uns testicles exactament iguals i perfectes, sinó que buscaràs una persona amb qui estiguis a gust, amb qui tinguis confiança, amb qui et sentis còmode i amb qui t'ho passis bé, oi?
Possiblement hauries de treballar per a acceptar el teu cos, busca per internet vagines femenines reals i veuràs que totes són diferents i meravelloses!
Ara bé, si veus que t'afecta en el teu dia a dia, que no pots relacionar-te amb els demés per aquest tema o que et fa mal a l'hora d'anar vestida (que les calcetes et molestin o els pantalons et generin dolor), aleshores parla amb algú de confiança i busqueu un metge que pugui avaluar aquesta part del teu cos i indicar-te si és necessaria la cirurgia.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL