Ajudaa!
Hola, mira sóc una noia de 13 anys i la veritat es que estic preocupada pel meu físic, ja que el meu pes es de 53Kg i medeixo 1,57/1,58 em podries ajudar diguen més o menys el que hauria de pesar? Gràcies! Ah una altra cosa per perdre grasa a les cuixes creieu que fen unes abdominals podria millorar? (més o menys quantes n'hauria de fer?) Gràcies per fer aquest consultori penso que ens ajudeu moltissím!
Sara Bujalance

Hola Alba,
tenint en compte el que peses i el que medeixes, estàs en un pes normal, no has d'aprimar-te. Als 13 anys segur que fa poc que el teu cos ha experimentat grans canvis i ara és normal que algunes parts et preocupin més. Si ara inicies dietes sense control mèdic lúnic que s'aconsegueix és que t'acabis engraixant. En canvi, si fas esport de manera moderada i menges de tot, mica en mica et situaràs en el teu pes i cada dia et veuràs millor. Ah, per cert, és molt millor practicar un esport en equip (on pots fer nous amics i amigues) que anar al gimnàs sola... Aviat ho deixaries i en canvi si practiques esport amb amigues totes us sentireu molt millor.
Petonets