Cames
Hoola!Tinc molt complexe amb la part interior de les cames perque la tinc molt grosa i quan junto les cames em toca. Que puc fer per aprimar aquesta zona? com es diu? gracies!
Sara Bujalance

Hola Mar,
Primer de tot caldria veure si realment tens les cames molt grosses. A vegades quan ens preocupa molt una part del cos tendim a veure-la més grassa del què realment és. Mar, tots i totes nosaltres tenim el cos que ens ve determinat genèticament i no podem canviar totes les parts que no ens agraden. És cert que constantment ens envien missatges que el cos és infinitament modelable però no és pas així.... No es pot aprimar només una part del nostre cos i seguir una dieta sense control mèdic és molt perillós i no ens farà sentir millor. Si estàs molt preocupada digues a la mare o al pare que t'acompanyin al metge i si realment és un problema objectiu, ell sabrà què pots fer.
Un consell: mira les parts de tu que t'agraden que de ben segur et faran estar més contenta.
Petonets